fatimamode
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

لباس مجلسی یا لباس شب را در مجالس متنوعی مانند جشن عروسی، مهمانی‌های رسمی کاری، شام دوستانه، جشن تولد و ... می توانید استفاده نمایید. افراد همیشه دوست دارند در مهمانی‌ها و مراسم رسمی و غیر رسمی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند و دیگران را تحت تاثیر قرار دهند. برای رسیدن به این هدف، انتخاب و خرید کفش و لباس مناسب، گاهی یک کار پراسترس و زمان بر محسوب می‌شود.

خانم‌های زیادی لباس‌های سنتی و کلاسیک را خریداری می‌کنند در حالی که بعضی دیگر سعی دارند آخرین مد روز را خریداری کرده و به اصطلاح از مد عقب نیفتند! در این میان گاهی افراد آن‌قدر درگیر مد می‌شوند که فراموش می‌کنند به اندام، سن و جایگاه اجتماعی خود  توجه نمایند. با فاطیما مد همراه باشید تا انواع لباس مجلسی و نوع استفاده از آن را برای شما عزیزان بازگو کند.

انتخاب لباس مجلسی برای مناسبت‌های مختلف

هنگام انتخاب لباس مجلسی، باید نوع مناسبت یا مهمانی و موقعیت خود را در نظر بگیرید و در مورد میزان رسمیت لباسی که می‌خواهید، بپوشید تصمیم بگیرید. قد و بلندی لباس، رنگ و جنس پارچه آن، از عواملی هستند که تعیین می‌کنند یک لباس مجلسی چقدر رسمی باشد.

برای مثال، اگر به مهمانی غیررسمی و دورهمی دوستانه‌ای دعوت دارید، می‌توانید لباس‌هایی با قد متوسط و با رنگ‌های ملایم و ساده‌تر را انتخاب کنید. ولی اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده‌اید، بهتر است که لباس‌هایی با پارچه‌های براق، رسمی و با قد بلندتر را و با رنگ‌های تیره و یا روشن با تُن رنگ گرم و خیره کننده را انتخاب کنید. لباس‌هایی با قد متوسط و تا زانو، برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و نه چندان رسمی و نیمه رسمی مناسب هستند.

انواع لباس های مجلسی

1-پیراهن های تابستانی

انواع لباس مجلسی برای این نوع؛ رنگ های مختلفی دارد در انتخاب رنگ، بسیار دقت کنید. زیرا جذابیت ویژه ای به پیراهن تان می بخشد. در نظر داشته باشید که پیراهن های بدون آستین و کوتاه، برای این فصل بسیار مناسب است. پارچه های ژرژت و ابریشمی به رنگ های یاسی، مرجانی و طیف این رنگ ها، برای این فصل، بسیار جذاب محسوب می شوند.

2- پیراهن های کلاسیک

قطعا همه خانم ها باید در کمد لباس خود، پیراهن های کلاسیک، برای مراسم های مجلل و موقعیت های خاص داشته باشند. که توصیه می شود این پیراهن ها به رنگ های سفید یا مشکی باشند. سعی کنید لباستان خوش دوخت باشد. فاطیما مد این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد کافی است مدل و طرح مورد نظر خود را به متخصصین دوخت لباس در فاطیما مد ارسال نمایید و در این خصوص مشورت بگیرید و دوخت لباس را سفارش دهید.

3- لباس شب

اگر می خواهید جذاب، چشم گیر و زیباتر از همیشه به نظر بیایید. یک پیراهن نیمه رسمی با قد متوسط، متناسب با اندامتان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. پیراهنی از جنس ابریشم به همراه کمربندی از همان جنس بر روی کمر، بهترین انتخاب محسوب می شود. این لباس برای مهمانی های دوستانه مناسب است. در انتخاب رنگ حتما به رنگ پوست، مو و چشم های خود توجه کنید و متناسب با آن، انتخاب تان را انجام دهید.

4- پیراهن های ماکسی

در مهمانی ها یا موقعیت های خاص که می خواهید بسیار شیک و زیبا به نظر برسید و زیبایی اندام تان بسیار برای شما مهم است. از پیراهن هایی با قد بلند بهره ببرید تا بتوانید همراه آن از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. این نوع از لباس مجلسی طرفدار بسیاری دارد و طرح ها و انواع مختلفی نیز به همین سبب برای این نوع لباس وجود دارد به فاطیما مد سری بزنید و تنوع آن را مشاهده نمایید و انتخاب و سپس سفارش دهید.

5- پیراهن های مهمانی

هنگامی که شما به مهمانی و مراسم های مجلل دعوت می شوید، معمولا از پیراهن هایی به رنگ مشکی استفاده می کنید. ما پیراهن های مناسب مهمانی را در دسته ای جداگانه قرار دادیم، تا بگوییم برای مهمانی ها و مراسم های خاص انتخاب پیراهن مشکی اشتباه است. زیرا ما رنگ های بسیار متنوع و زیبایی داریم که می ‎توانیم به جای رنگ مشکی از آن ها استفاده کنیم. سعی کنید در این مهمانی ها، لباسی متفاوت به تن کنید، مانند پیراهن های زرق و برق دار پولک دوزی شده یا دارای گلدوزی های خاص.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۸:۴۳ ] [ fatimamode ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب